Kérdésed van, vagy szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot? Az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésedre. Akár ügyfélként, akár üzleti partnerként szeretnél kapcsolatba lépni velünk, itt minden szükséges információt megtalálsz.

Leendő Ügyfelek számára


Lépj velünk kapcsolatba

Telefonszám:

+3620 413 3525

E-mail:

info@assisthub.hu

Facebook:

@facebookoldal

Ügyfélszolgálat:

  • Hétfő:  9:00 - 17:00
  • Kedd:   9:00 - 17:00
  • Szerda: 9:00 - 17:00
  • Csütörtök: 9:00 - 17:00
  • Péntek: 9:00 - 15:00
  • Szombat - Vasárnap: Zárva

Üzleti Partnerek és Munkatársak Jelentkezése 

Üzleti Partnereknek:

Örömmel várjuk olyan cégek és szolgáltatók jelentkezését, akik szívesen csatlakoznának az AssistHub partnerhálózatához. Legyen szó bármilyen iparágról, célunk, hogy megbízható és magas színvonalú partnereket kapcsoljunk össze ügyfeleinkkel. Ha Te is szeretnél egy dinamikus és támogató üzleti közösség tagja lenni, lépj kapcsolatba velünk!

Munkatársaknak:

Az AssistHub csapata folyamatosan bővül, és mindig keressük az elhivatott és tehetséges szakembereket, akik csatlakoznának hozzánk. Ha Te is osztod értékeinket és szívesen dolgoznál velünk virtuális asszisztensként, üzleti tanácsadóként vagy bármely más területen, kérjük, küldd el jelentkezésed!

Csatlakozz hozzánk, és együtt érjünk el még nagyobb sikereket! 

GYIK

1. Milyen típusú vállalkozásoknak nyújtotok szolgáltatásokat?

Szolgáltatásaink elsősorban kis- és középvállalkozások számára elérhetők, de szívesen részt veszünk nagyvállalatok részfeladataiban is. Rugalmasan alkalmazkodunk az egyedi igényekhez, hogy minden ügyfél a legmegfelelőbb támogatást kapja.

2. Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?

Többféle módon is elérhetsz minket: telefonon, emailben, vagy az oldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. Elérhetőségeinket a kapcsolat oldalon találod.

3. Milyen adatokat szükséges megadnom a kapcsolatfelvételkor?

A kapcsolatfelvétel során szükségünk lesz a nevedre, email címedre, telefonszámodra és egy rövid üzenetre, amelyben leírod, miben kérsz segítséget vagy milyen szolgáltatás érdekel.

4. Milyen gyorsan válaszoltok a megkeresésekre?

Általában 24 órán belül válaszolunk minden beérkező megkeresésre. Igyekszünk minél gyorsabban és hatékonyabban reagálni az igényeidre.

5. Hogyan történik a szolgáltatások árazása?

Szolgáltatásaink árazása az igénybe vett szolgáltatás típusától és terjedelmétől függ. Az első konzultáció során részletes ajánlatot készítünk az igényeid alapján.

6. Milyen biztonsági intézkedéseket alkalmaztok az adatok védelme érdekében?

Adatbiztonságunk kiemelten fontos számunkra. Modern biztonsági protokollokat és titkosítási technológiákat alkalmazunk, hogy az adataid biztonságban legyenek.

7. Hogyan tudok jelentkezni üzleti partnernek?

Üzleti partnereink jelentkezését az oldalunkon található "Üzleti Partnerek Jelentkezése" gombon keresztül várjuk. Töltsd ki az űrlapot a szükséges adatokkal és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.

8. Milyen típusú projekteken dolgoztok?

Széles körű projekttípusokon dolgozunk, beleértve a webfejlesztést, környezetvédelmi tanácsadást, üzleti tanácsadást és karbantartási szolgáltatásokat. Bármilyen speciális igény esetén keresd bátran ügyfélszolgálatunkat.

9. Hogyan követhetem nyomon a folyamatban lévő munkákat?

Rendszeres jelentéseket és frissítéseket küldünk neked, és folyamatosan elérhetők vagyunk, hogy naprakész információkkal lássunk el. Így mindig tudni fogod, hol tartanak a munkafolyamatok.

10. Van-e lehetőség személyes találkozóra?

Igen, lehetőség van személyes konzultációra is. Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, hogy időpontot egyeztethessünk.