Karácsonyi Adminisztratív,Ügyfélszolgálati és Logisztikai Támogatás – Készüljön Fel az Ünnepi Időszakra!
Az ünnepi időszak mindig különleges és egyben stresszes időszak a vállalkozások számára. A megnövekedett ügyféligények, a rendelési számok emelkedése és a logisztikai kihívások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy cége sikeresen vészelje át az ünnepeket. Az AssistHub karácsonyi adminisztratív és logisztikai támogatási csomagjai segítenek Önnek, hogy zökkenőmentesen és eredményesen működhessen!
Miért érdemes külsős segítséget bevonni az ünnepi időszakban?
- Rugalmasság: Szakértőink azonnal rendelkezésre állnak, így Önnek nem kell tartania a túlórák miatt.
- Időmegtakarítás: A feladatok delegálásával több időt fordíthat a stratégiai tervezésre és a marketingre.
- Szakértelem: Tapasztalt virtuális asszisztenseink gyorsan és hatékonyan kezelik az ügyfélszolgálati feladatokat.
- Skálázhatóság: Az igényeihez igazodó csomagok segítenek Önnek a megfelelő kapacitás megtartásában.
- Költséghatékonyság: Az extra munkatársak bérlésének elkerülésével jelentős költségeket takaríthat meg.
Karácsonyi Ajánlataink:
1. TaskStarter Heti Csomag
- Heti óraszám: 20 óra
- Díj: 75 000 Ft / hét
2. TaskManager Heti Csomag
- Heti óraszám: 30 óra
- Díj: 115 000 Ft / hét
3. TaskMaster Heti Csomag
- Heti óraszám: 40 óra
- Díj: 150 000 Ft / hét
Óraalapú Csomagok:
- 5 Órás Alapcsomag: 30 000 Ft
- 10 Órás Középcsomag: 55 000 Ft
- 20 Órás Prémium Csomag: 110 000 Ft
Éljen a Karácsonyi Kedvezményeinkkel!
Ne hagyja, hogy az ünnepi időszak a stressz forrásává váljon! Vegye igénybe az AssistHub szolgáltatásait, és készüljön fel a sikeres ünnepekre! Lépjen velünk kapcsolatba még ma, hogy részletes információkat kapjon a csomagjainkról és az Ön számára legmegfelelőbb megoldásról!
Az ajánlatkérés és a telefonos konzultáció nem kötelez semmire. Célunk hogy segítsünk Neked az Ünnepi időszakban.