Webáruház Kezelés

Webáruház Kezelési szolgáltatásunk célja, hogy az online boltod hatékonyan és gördülékenyen működtessük. Tapasztalt csapatunk segítségével biztosíthatod, hogy a termékek mindig elérhetők legyenek, az ügyfélszolgálat kiváló legyen, és a webáruház folyamatosan fejlődjön.

Szolgáltatásaink

  1. Termékfeltöltés és Karbantartás

    • Új termékek hozzáadása és részletes leírások készítése
    • Termékképek és videók feltöltése
    • Rendszeres ár- és készletfrissítés
  2. Rendeléskezelés

    • Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása
    • Szállítási információk kezelése és nyomon követése
    • Visszatérítések és cserék koordinálása
  3. Ügyfélszolgálat

    • Vásárlói kérdések megválaszolása és segítségnyújtás
    • Panaszok kezelése és ügyfélkapcsolatok ápolása
    • Vásárlói visszajelzések gyűjtése és kezelése
  4. Marketing és Promóciók

    • Akciók és kedvezmények tervezése és kivitelezése
    • E-mail marketing kampányok lebonyolítása
    • Közösségi média promóciók és hirdetések kezelése
  5. Analitika és Jelentéskészítés

    • Webáruház teljesítményének nyomon követése és elemzése
    • Rendszeres jelentések készítése az értékesítési adatok alapján
    • Javaslatok a webáruház optimalizálására és növekedésére
  6. Technikai Támogatás

    • Webáruház platformok karbantartása és frissítése
    • Hibák és problémák gyors megoldása
    • Integrációk kezelése és fejlesztése

Miért válassz minket?

  • Szakértelem és tapasztalat: Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk különböző webáruház platformok kezelésében és fejlesztésében.
  • Rugalmasság és elérhetőség: Igény szerint bármikor rendelkezésre állunk, hogy webáruházad zökkenőmentesen működjön.
  • Költséghatékonyság: Költséghatékony megoldásokat kínálunk, amelyek hozzájárulnak a webáruház sikeréhez és növekedéséhez.
  • Diszkréció és biztonság: Az adatvédelem és a bizalmas információk kezelése kiemelt fontosságú számunkra.

Hogyan működik?

  1. Kapcsolatfelvétel és konzultáció: Lépj kapcsolatba velünk, és beszéljük meg webáruházad igényeit és céljait.
  2. Személyre szabott ajánlat: Az igények alapján összeállítunk egy egyedi ajánlatot.
  3. Munka megkezdése: A megállapodást követően csapatunk azonnal megkezdi a webáruház kezelését.
  4. Rendszeres visszajelzés: Rendszeres jelentéseket és visszajelzéseket biztosítunk, hogy mindig naprakész lehess.

Kapcsolatfelvétel

Kérdésed van? Lépj kapcsolatba velünk!

  • Telefon: +3620 413 3525
  • E-mail: info@assisthub.hu
  • Kapcsolatfelvételi űrlap: Kattints ide a kapcsolatfelvételhez

Ajánlatkérés